Stel je eens voor: jouw werk brengt je in een constante staat van vakantiegevoel! Bij Solmar zijn we gespecialiseerd in de bestemming Spanje met zowel bus-, vlieg- als eigen vervoersreizen. Vakantie is de mooiste tijd van het jaar en wij doen er dan ook alles aan om onze reizigers een onvergetelijke reis te bezorgen. Naar welke bestemming onze reizigers ook onderweg zijn, zij zijn ervan verzekerd dat de reis met de grootste zorg is samengesteld en zal worden uitgevoerd.
In 2024 maakt Solmar de stap om de Duitse markt te betreden en daar hebben wij jou hard voor nodig! Heb jij ook deze gedeelde passie en gedrevenheid voor reizen en mee te gaan met een groeiend bedrijf? Dan is dit de perfecte rol voor jou!
Op onze Webcare-afdeling, gevestigd in Maarheeze, onderhoud je voortdurend contact met onze reizigers. Als verantwoordelijke voor de Duitse markt neem je reserveringen zowel telefonisch als per e-mail aan, en verwerk je deze in ons systeem. Daarnaast ben je actief betrokken bij het beantwoorden van vragen en klachten via diverse Duitse social media-kanalen van Solmar. Als Webcare-medewerker voor Duitsland fungeer je als het centrale aanspreekpunt voor al onze Duitse reizigers, waarbij je al hun vragen met betrekking tot bestemmingen, accommodaties en andere reisdetails beantwoordt.
Je hebt minimaal mbo denk- en werkniveau, bij voorkeur heb je een opleiding in de richting van toerisme of communicatie gevolgd
Beheersing van de Nederlandse en Duitse taal.
Op zaterdag ben je op roulatiebasis beschikbaar
Niet bang om klanten te woord te staan over de telefoon of mail/chat.
Communicatief sterk en je weet op een creatieve manier een boodschap over te brengen
Servicegericht en kun je ook kritische klanten altijd tevreden stellen
In staat om snel een probleem van de klant door te hebben en deze oplossingsgericht weet te beantwoorden
Een proactieve en nieuwsgierige houding
En natuurlijk heb je een enorme portie reiservaring!
09.00 Opstarten met een kop koffie terwijl je de vragen via info mail, chat en social media beantwoordt
10.00 De vakantie inboeken van een klant waarmee je zojuist telefonisch contact hebt gehad en de administratie daaromheen afhandelen
12.30 Tijd voor lunch met je collega’s
14.00 Het verzorgen en versturen van vertrekinformatie van de reizigers die over 6 weken vertrekken!
16.00 Een meeting met je collega’s over hoe we de customer care processen kunnen gaan verbeteren
17.00 Tijd voor een borrel! (op vrijdag dan)
Herken jij je in de bovenstaande vacature?
Dan leren we jou graag kennen!
Stuur ons een mail zodat jij je vragen kunt stellen. Tot snel!
Herken jij je één van onze vacatures en kun je niet wachten om ons team te komen versterken? Dan leren we jou graag kennen!
Solliciteer heel eenvoudig hieronder. Tot snel!
Twijfel je nog over één van onze vacatures? Stuur dan gemakkelijk een mail! We leren jou graag kennen!
Tot snel!